onsdag 25. desember 2013

Mitt første blogginnlegg - 1. Juledag

Det er en glede i selv å kunne feire julen 
med elementer av 47 års ubrutt tradisjon. 
En av dem er 1. Juledags brunch.
 Foreløpig ligger de søte "små" og sover, 
men snart kommer de til bords i pysjen. 




Som interiørfrelst er fristelsen stor til å skifte ut julepynten 
med noe mer nytt og moderne. 
Men det er en egen glede å ha mye av de samme tingene, 
som har vært med meg siden de første gangene jeg pyntet til jul
 i mitt første egne hjem.

Blant annet en nisse fra barndomshjemmet, 
som dessverre er mindre tiltalende. 
Den blir aldri satt frem, men år etter år dukker den opp blant julepynten 
som et hyggelig minne :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du skal vite at jeg er veldig takknemlig for kommentarer på innleggene mine :-)