torsdag 9. januar 2014

Da tar jeg sats.....

....og kjøper meg kamera :-) 
Valget har falt på et speilløst Samsung NX300 med touch-screen. 
Veldig greit siden det er lett å se hva jeg tar bilde av og i tillegg har detWi-Fi  blant mye annet. Selvfølgelig hjelper det ikke med bra kamera 
om ikke fotografen er kapabel. Som mye annet i livet blir det "learning by doing"


Dette blir en spennende og ny utfordring. 
Det vil si hele bloggen er en utfordring.
Jeg har sett en del på blogger i det siste. Det er så utrolig mange og 
med de lekreste bilder og gode inspirerende tekster. 
Men jeg får gjøre det på min måte. 
Finner jeg glede i det selv, så kanskje noen andre kan bli smittet 
av den gleden og inspirasjonen jeg selv føler. Det er jo en god tanke. :-)

I tillegg til innkjøp av kamera skal jeg sette meg litt inn i kommaregler....for der sliter jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du skal vite at jeg er veldig takknemlig for kommentarer på innleggene mine :-)