tirsdag 14. januar 2014

Hjemlig photoshoot - I rekkehuset

Ikke så lett å få tatt fine og gode bilder!
Kameraet er nytt med tilhørende ukjent software og det er dårlig nordnorske lysforhold.
Imidlertid er det ingenting i veien med gleden og de kreative tankene i hodet.
 Lampen til venstre er ny og kjøpt i  
Inredningsbutiken i Hemavan
Ble overrasket over alt det fine de hadde der.


Skiltet er en kjær gave fra tante M, lysestakene er bruktfunn fra 
Askeladden. De er i solid jern og kostet meg den nette sum av kr. 30,-.

Lykten til høyre har fulgt meg i mange år.
Opprinnelig kjøpt for å stå ute i sommernetter,
men som søring glemte jeg at her er det jo helt lyst på nettene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du skal vite at jeg er veldig takknemlig for kommentarer på innleggene mine :-)