søndag 9. februar 2014

Putekrig

Hadde så lyst til å kjøpe med meg¨ei fin pute hjem fra Oslo,
men det ble altfor vanskelig å bestemme seg. 


 Fant denne på Kremmerhuset. 
Skulle ha kjøpt ei til hver og en av de som jeg er så glad i  <3


Og så kunne jeg ha gitt en slik til meg selv, 
som en påminnelse
dersom jeg skulle synes synd på meg selv en dag!

IKKE at det er noen grunn til det da!
I likhet med mange andre har jeg fått meg noen skikkelige  knock-outs,
men jeg synes at jeg er så utrolig heldig 
og privligert i mitt høyst alminnelige liv. 

2 kommentarer:

  1. Så mange herlige puter! Puter kan en aldri få nok av ;-)

    Ønsker deg en super kveld! Kos deg masse!

    SvarSlett
  2. Jeg er også veldig glad i puter! Og det er vanskelig å bestemme seg noen ganger:) Jeg innvilget meg en ny pute idag, kjøpte den på favorittbutikken Hjertliga Rum i Charlottenberg. Den var fin den oransje puten!!
    Ha en fin helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Du skal vite at jeg er veldig takknemlig for kommentarer på innleggene mine :-)