onsdag 13. august 2014

Siste dager av ferien - "Huset ute i Øyen".

.... Blir brukt til en blanding av ren skjær nytelse og "full pinne" for å bli ferdig med alt som jeg har begynt på. Her er det et nattbord til soverommet i (forrige innlegg) som skal få samme farge som dørkarnene.



Det er lite blogging i disse dager, da vi ikke har Internett tilgang for pc ute i Øyen, men fotoapparatet strutter av bilder, så det blir blogging når hverdagen begynner. 


Jentene ber meg om å hilse så mye fra Øyen :-) 

Ku i solnedgang i går kveld. Bildene er uten filter. 




Ønsker dere en riktig fin dag. :-) Merete - smil :-) 

15 kommentarer:

  1. det ser ut til at dere har nok å henge fingrene i :)

    Nydelig bilde av ku i solnedgang!

    Nyt de siste dagene av ferien :)

    SvarSlett
  2. Ku i solnedgang står ikke noe tilbake for elg i solnedgang.
    Så flott det ser ut på øya, for en natur.
    Kos deg nå med innspurten av ferien.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Kooos deg de siste feriedagene, og med prosjektene dine. (",)

    SvarSlett
  4. Que imágenes más bellas amiga querida ! Que tenga buenas noches

    SvarSlett
  5. Herlige øya-skjønner at to og firbente koser seg i den grønne enga---gleder meg til flere bilder----ha en flott øydag---:)

    SvarSlett
  6. Åh, så herlige bilder! Sååå fint der! Skjønner godt at dere koser dere ;-)

    Nyt de siste feriedagene, så ser vi fram i mot å se bildene du har tatt ;-)

    Ha en super helg!

    SvarSlett
  7. For en fin plass dere har her,
    og med så flotte "naboer" (tenker på kuene...)

    Ser ut som du koser deg - selv om du har mange
    prosjekter på gang :0)

    Klem Gerd Kr.

    SvarSlett
  8. Gleder meg til å se mer når du har fått kommet deg tilbake til hverdagen! Det blir nok mye bra,elsker alle deine ksolige bilder!!

    Toveklem :)

    SvarSlett
  9. For et vakkert sted å bo!! Gleder meg til å se bilder når du er igang igjen:) Hils tilbake til jentene:)

    Ønsker deg en fortsatt fin dag og en god helg!

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  10. Så flink du er :) det blir helt sikkert kjempeflott. Så nydelig bilde av kuene - vakre farger.

    Et herlig sted der på øya :)

    Ha det så godt

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  11. Hei, Merete ;-)

    Hvis du går inn på Finnkode: 51012827, så ser du en av annonsene mine ;-) På høyre side på den annonsen står det "Flere annonser av samme selger", så hvis du klikker der, så ser du alle annonsene ;-)

    Ønsker deg en fantastisk fin søndag!

    SvarSlett
  12. Ser ut til at dere har herlige dager ute på øya deres, måtte høsten bli like herlig som sommeren:-)

    Ha en fin uke.

    klem Camilla

    SvarSlett
  13. For ett herlig sted :)
    Og så fint at du ikke kaster ut møblene fra sitt hjem. Er jo mye historie og nostalgi i ett slikt hus.
    Liker velidig godt fargen på kjøkkenskapene.

    Må du få en fin høst, og stikk innom bloggen min og meld deg på give awayen som pågår hvis du har lyst.

    God helg.

    SvarSlett
  14. Jøss, så nydelige bilder. Virkelig idyllisk på øya deres, ser jeg :) Håper du får en like fin høst som sommer :)

    Klem

    SvarSlett
  15. Hei og tusen takk for koselig hilsen hos meg. Ja jeg følger deg også på IG:-) Kjekt det. Fine bilder du har der også!
    Og nå har jeg riktig kost meg med skjønne bilder fra øya - både fra dette innlegget og nedover. Riktig hyggelig med de gamle møblene med historie.
    Ønsker deg en fin septemberuke!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Du skal vite at jeg er veldig takknemlig for kommentarer på innleggene mine :-)